~The Angel of Death~
By Aurum
1 month
~The Angel of Death~
Aurum
2 days
@CatCookie tysm! :)
CatCookie
2 days
This is awesome!
Slamo
4 days
Just a missing ‘
Aurum
6 days
@Slamo nope, then it would be “you are eyes”... if ur talking about the pinned comment
Slamo
6 days
*
Slamo
6 days
@Aurum You’re
Fabulous4ever
3 weeks
@Aurum is it because when she DOES die she’ll go to hell?
Aurum
3 weeks
@Bubbles88 idk... maybe
Aurum
3 weeks
@Fabulous4ever ;;;;))))))
Fabulous4ever
3 weeks
@Aurum wait... but what’s the catch? Why I she a fool? I need to knowwwwwwww 😑
Bubbles88
3 weeks
Will this be continued
Aurum
3 weeks
@Seny I made an alphabet and copied every letter so I could paste it into sentences (:
Aurum
4 weeks
@3Ejids i was waiting for a comment like this
3Ejids
4 weeks
“No minorities” Me:may I kill you th0t
Seny
4 weeks
@Aurum How did you write like that?! Also, whenever I try to make a long animation, I fail and just give up lol xD I’m on holiday rn so I’m gonna try and make one later
Seny
4 weeks
@Aurum I NEED A PART TWO!!!
Aurum
4 weeks
@Matilda_ ahhahaa tysm! uwu
Matilda_
4 weeks
@Aurum YEEEEEEESSSS!!!!! FEATURED! OMG IN SO HAPPY THEY FEATURED THIS! CONGRATS! YOUDESERVED THIS FEATURE!
Aurum
4 weeks
@JordanAK ty (:
JordanAK
4 weeks
@Aurum really good ! 👍👌🔥👏
RMilkii_
4 weeks
@Aurum np uwu
Aurum
4 weeks
@RMilkii_ ty!(:
RMilkii_
4 weeks
@Aurum congrats on the feature!!
Aurum
4 weeks
Yes! Tysm 4 the feature! ❤️
Aurum
4 weeks
@SapphireGirl CMD liked! now lets hope
Aurum
4 weeks
@SpaceBaguette tysm!!
SpaceBaguette
4 weeks
AaaaAaaaahhhH this is so cool!!!
Aurum
4 weeks
@Galway ty aaa :0
Galway
4 weeks
WAA DECENT I LOVE THIS❤️❤️
SapphireGirl
4 weeks
@CMD do this deserve a feature?
Load more...