firebird animation test
By Candylily181
4 months
firebird animation test
Candylily181
3 months
@spookedganz hahahahaha *sweats nervously* (òwò;;;;)
Candylily181
3 months
@spookedganz lmaooo I know I know I posted that as a joke to myself aaaa (><) can't believe someone actually saw it tho 😂 this is so old
Candylily181
3 months
ok somebody unlinked this I'm not upset bc of less likes I'm just 1) y would u go back to an animation from like a month ago and unlike it and 2) it's nOT 181 LIKES ANYMORE CRIES but srsly who r u weird person I'm callign u out shoW YOURSELF
AliensNotExist
4 months
@Candylily181 :0
Candylily181
4 months
@AliensNotExist omG omg OMG #3 NOw I cannot beliEVE
AliensNotExist
4 months
Congrats with 4 in months ranking
Candylily181
4 months
@ladybug @Spinnyboiz thnx u!! (^_^)
Spinnyboiz
4 months
Omg this so awesome!
ladybug
4 months
@Candylily181 absolutely stunning! ✨
Candylily181
4 months
OMFG ITS #1 ON WEEK #1 THIS IS MORE THAN I COULD HAVE EVER HOPED FOR TYSMM EVERYONEE
Underground
4 months
120*
Candylily181
4 months
#2 ON WEEKLY RANKINGS #2 I CANNOT BELIEVE
Candylily181
4 months
omg now it's 5 on week rankings holy shit
Candylily181
4 months
>>:000!!!!! 110 LIKES THATS SO MANY LIKES OMFG TTHHAANNKK
Stripes392
4 months
100 :3333
Candylily181
4 months
@ddj thnx u :'))
ddj
4 months
Awesome!!
Candylily181
4 months
WWOWWZERSS #1 ON DAILY RANKINGS AAAAA OMFG I CANNOT BELIEVE
sunnyteam
4 months
@Candylily181 npp ^^
sunnysketchs
4 months
@Candylily181 npp :3!!
Candylily181
4 months
(;;o;;) 50 LIKES!!?! woWZERS THankS GuySS ♡☆♡
Candylily181
4 months
>:0!!! woah,, #5 on daily rankings??!?!? and a feature!!?! thnx guys (TvT;;)♡♡
Candylily181
4 months
@DeathOfALegend (T///T) tysmm
DeathOfALegend
4 months
@Candylily181 Im serious! I hope you get one! Great job! 👍
Candylily181
4 months
@DeathOfALegend (;;o;;) thnx u so much hhhh
DeathOfALegend
4 months
@Candylily181 Feature worthy IMO
DeathOfALegend
4 months
@Winterical :)
Candylily181
4 months
@Sunnaryi @iheartimagine @moonzie @greaserlube omg thnx so much guys (;;v;;);;; that's rlly nice of y'all wow thnx u
GREASERLUBE
4 months
Wowie this is really nice! :0
moonzie
4 months
@Candylily181 AMAZING
Load more...